Brytbröd

Bakat havrebrytbröd till fikat idag.. mumsmumsmums!

Annars har vi haft lite kvalitetstid jag och min Danni.. åkte inlines till travbanan, planera lite inför sommarens spännande planer, fikat hos May, fikat hos Dannis päron.. gjort hemmagjorda hamburgare och grillat och nu har vi satc maraton .. strax blir det massage :)

Mina ben säger jag bara.. träningsvärken börjar smyga sig på så smått nu, räknar med att de blir rätt svårt sätta sig ner imorgon.. Men det är skönt när det känns..
Känner mig duktig som vilat från träning annars idag.. inlines var bara 30min och i mkt lugnt tempo..
Känner mig extra laddad för gymmet imorgon :)
Men först ska jag jobba för första gången på denna veckan: 7-13 soft!!
sen är det ju helg, har kännts som söndag hela dagen ju..

Natti!

Kommentarer
Postat av: Karin

till GLASS? nä fyfan va äckligt haha:D

hoppas du får en fin kväll!!

2010-05-14 @ 18:11:56
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0