Im alive!

   <-- bangkokshoppping! (massa träningskläder =))
Vaknar upp pigg den här tisdagen och inser att brunheten börjar förfalla.. för fullt.. :( varför? När man pressat så länge.. Buhu

- Nu lägger du dig och solar Madde, inget solskydd, av med glasögonen, väste Fanny varje dag!
Men så trodde också en del att Fanny var min mamma..

Min träning på sistone har iaf varit:

Onsdag: Ben, mage

Torsdag: En timma på rotexen med Fanny

Fredag: Triceps, mage, 30min joggingtur ute..

Lördag: Biceps, mage med Fanny, 1,20h promenad med Isabelle

Söndag: Axlar med Isabelle, lite mage..

Måndag: Vila (promenad lunch med Linalillalina.blogg.se)
(Promenad på kvällen med Dani ca 30 min)


Men nu ska det bli bättre uppdatering om träningen/kost..

Men nu är de dags att sticka till jobbet..

Heäpa!






Kommentarer
Postat av: Isa

MULATT!!!

haha, jag älskar bilden på Fanny, hon ser så oskyldig ut! "va nej, vi shoppade bara liiite!".. haha!

2010-03-30 @ 12:44:42
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Maddi

Åhh Mulatt, saknar..



Haha precis en sådan min ja :)

2010-03-30 @ 19:31:17
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0