Tillbaka!


Jag har minsann hållt igång i veckan!

Mån: Promenad 25min, kondition på gymmet 30min, mage

Tis: Promenad 25min, 45min powerwalk - gärahov 5km

Ons: Promenad 25min, ben 16set, biceps: 5set, mage, 40min powerwalk

Tors:Promenad: 35min, 40min inlines i högt tempo

Fre: Promenad 20min, 13min cykel på gymmet, triceps 6set, mage ca 150st situps

Lörd: 20min crosstrainer+5min cykel, 5min gång i lutning


Imorse var jag och Mammi och ena lillebrodern i Värnamo.. Sveriges tråkigaste stad?!
Köpte ett par shyssta jeans på HM vallafall.. tror de va dem vi såg på "milfen" Isabelle ;)
Och lite annat smått och gott!

Nu ska jag prova kläder i ett par timmar och ikväll blire ut och dansa och partaja och grilla innan dess :D


Kommentarer
Postat av: sandra

jo de e sant.

va de inte kul? haha. man börjar tröttna på att gå ut i tråk jkpg blöö!

det låter bra maddis ÄT mycket godis!!

jaa men allvarligt vi måste ses snarast..miss you



p.s sandra och madde vilsna i turk så solsura! och mannen med röd hjälm dyker upp..de utbrister i gapskratt.

2010-06-20 @ 17:37:16
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0