Packar för fullt!



Imorgon jobbar jag 7-14 och ska fixa massa grejs på em,..
och på torsdag jobbar jag 7-16..
Och på fredag ska jag jobba 7-13 sen går planet vid 16:45
Såå lika bra packa i tid nu! Tur jag fick en ny fresh resväska av Dannis päron i födelsedagspresent..
Perfekt!
Har jag klarat mig 5-6veckor i en ryggsäck klarar jag väl att packa för en vecka? :P



Träningsupdate:

Nu får jag inte springa på 3veckor :l och jag får väl göra ett försök..
men det ska nog gå bra med crosstrainer/cykel på gymmet, promenader och inlines.. Det här ska nog gå bra!

Dagens träning:

30min löpning på morgonen ca 5km
25min promenad
40min styrka hos sjukgymnasten..

Nattinatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0