Gymgrossistenpaket :)



Idag kom det en massa godsaker!! Iaf alla barsen - toffee, blåbär, chokladkola och banan! Sommaren är räddad ;)

Idag har jag hunnit med:
Jobb 7-16, yrat runt på biltema och köpt 2jävla däck och inneslangar för att ungjävlar inte har roligare saker för sig än att göra hål på båda mina däck! Räddade deras tråkiga kväll då! 250 kr åt skogen!!

Snabbt mellis när jag kom hem och sen drog jag och svettade av min stress på gymmet..

11set ben totalt, men ont i knäet så det blev inget hårt pass direkt,
200situps och sedan
 15min hiit på cykeln, snacka om svettig!! Jag var som en pöl när jag gick ifrån gymmet..
hem duscha, på med andra träningskläder och sen sticka till  bästaste Fanny.. vi gick runt södra park och pratade av oss! Den tjejen är för bra! ! 


Dagens kost:
Frukost: Gröt med frysta blåbär och hallon, minimjölk, knäckebröd med smör och skinka
Mellis: Kesella, banan och ett knäckebrödd
Lunch: 150gr grillad kycklingfilé, lite fullkornsnudlar och broccoli
Mellis: Allbran apple&fig med minimjölk, lite kesella
Efterträningmål: Banan
Dagens "middag" får bli nu, i form av: kesella med en massa jordgubbar och 2ägg



haaajhaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0