Träning tisdag:



Syndade/fyndade ett par nya träningsbrallor idag :$


Dagens träning:

Morgonpromenad: 45min runt gärahov, ca 5km, 50situps

Gymträning - kväll: 9set biceps, 7set triceps - tungt.
50situps

15min hiit (5min på cyklen på gymmet och 10min i spåret) asjobbigt.. spring 2stolpar, jogga 2 osv.. man hinner knappt återhämta sig innan det är dags igen.. riktig "ta-ut-dig-ordentligt-träning"



Dagens kost:

Frulle: Gröt med gojibär, skivade jordgubbar, minimjölk, ett ägg, en halv avokado

Lunch: STOR Kycklingsallad på Dragon (bästa!!), ett knäckebröd

Mellis. Banan

Mellis2 innan träning: All bran apple&fig med minimjölk

Efter träningmål: halv starbar, en banan

Middag: Köttfärssås, kokta grönsaker, två knäckebröd med kesella och skinka

Runt 1500kalorier (lite överskattat)

Nu får de bli en dusch och sedan en skål med kesella med skivade jordgubbar :) yammieyammie!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0