Träning Ons/Tors, och lite svammel

Träning onsdag:

40min powerwalk - Gärahov i vanlig ordning nu för tiden!

Ben på gymmet, men inte så mycket som jag ville för mitt förbannade knä.. men lite iaf.. och 25min kondition samt mage..




På kvällen drog jag en fika och en bio - Beck "Levande begravd" med min f.d jobbarkompis Marie!
Trevligt värre! Och filmen var faktiskt bra!!



Annars känner jag mig rätt effektiv idag, trots att jag drömde om 10m långa ormar och att en bläckfisk höll på att äta upp mig (Jag var med i "Robinson", brukar va så trött när man drömt mardrömmar)
Jag har hunnit med att lämna bilen på verkstad, gå runt Gärahov (vilodag idag men promenader och dylikt är tillåtet dessa dagar), bjuda gfarmor på lunch, fixat min ansökan till högskolan och skickat in uppgifter till CSN, plockat lite hemma som mamma skulle sagt och nu äre balkonghäng med STOR kaffe, vatten, neradio.se och bikinin på som gäller.. Ohyes!

Om ett par timmar ska vi ut och cykla 2mil till skillingaryd (vilodag, va e de?)
Bli bjudna på grillat hos Fam.Pajnic är aldrig fel!


P.s vad tråkigt att mina kompisar typ alltid varit lediga när jag jobbat..
Nu äre dem som jobbar och inte hinner träffa mig :(
Och det är syyyrt!
Så ring/KOM när ni vill :)


Det var nog allt.. för nu!

Hajhaj!



Hängmattan is good shit!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Började precis läsa din blogg, och älskar den redan. Har du tränat typ hela livet eller började du för några år sedan? :)

2010-07-23 @ 18:55:19
Postat av: Madde

Heyy, vad roligt att du gör det :)

Jag har spelat fotboll sen jag var kanske 12-13.. vid 14-15års åldern började jag gymma och eftersom jag har knäproblem har jag lagt av med fotbollen helt.. så nu är det gymmet, inlines, kondition på gymmet, promenader och springa (när det går) som gäller :)

Tränar du något sj?



/Madde

2010-07-23 @ 20:27:24
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0