Studsmattehäng och träning onsdag



Morgonpromenad 55min - lilla park..

Gymmet: ca 17set ben, lite rumpövningar, ca 250situps, 10min på löpbandet med lutning, gick dit och sprang hem :) ca 10min..

Måste tipsa om kesella lätt med skivade jordgubbar, frysta hallon och blåbär, lite fun light (eller vanlig saft) blanda med sked.. så sjukt gott.. smakar som glass! 
Kesella = mkt protein och fettsnålt!


Haft en härlig dag med morgonpowerwalk, studsmattehäng, kaffe, min bok, god lunch i form av grov fralla, potatissallad, grillsallad, kyckling och jordgubbar till efterrätt! Sedan hängde jag och Danni på stranden och ikväll blev det ett pass på gymmet, nu blire komedifilm med min Danni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0