Ska läsa till Hälsocoach i höst!!! YEIIJ!

<-- efter en powerwalk på 40min.. svettig och med sexiga ränder efter sportbh:n hehe!

Dagens träning/motion:

40 min powerwalk - ca 5km, Gärahov

ca 25min  inlines

20min hiit på gymmet - uppvärmning på crosstrainer 5min, sedan 15min intervaller på löpbandet med lutning på bandet! SVETTIGT! Tur jag kom ihåg att ta med en handduk idag ;)


Dagens kost:

Frukost: Kesella lätt 1% med lite fun light och skivade jordgúbbar, lite fullkornsflingor, 1ägg, 1äggvita
powerwalk
inlines
cardio på gymmet
Efter-träning-mål:  Proteindryck, tunnbrödsrulle med smör&skinka
Lunch:
Lite potatissallad, tomat&melon, rökt skinka och en grov fralla


Och gubbar till efterrätt såklart! Ett måste!

Mellis: Äpple& proteindryck

Se vad det blir ikväll man är inte sugen på varm mat direkt :P

Nu ska jag och min söta man ut och kvällspromenera! :D


P.s i höst ska jag läsa till Hälsocoach! Spännande att få lära sig en massa om sådant man tycker är intressant! Längtar!!!!


Kommentarer
Postat av: Emsa

Grattis till att du kom in! Vad gör en hälsocoach?

2010-07-13 @ 16:42:41
Postat av: Anonym

Man "främjar" hälsan!

Coachar och vägleder för att förbättra/ändra vanor hos folk osv.. sen handlar det väl mkt om att försöka förebygga dålig hälsa tidigt osv..

Verkar ganska brett, men jag vill studera vidare efteråt.. tror inte det är så lätt att arbeta "endast" som hälsocoah :P på google kan du få hela beskrivningen ;)

2010-07-13 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0