Veckans träning!

I onsdags körde jag triceps/mage/ 20min kondition

Torsdags blev det ben med Fanny, känns mest i innerlåren idag..  Får träna tyngre när vi kommer hem från thai! ;)

Idag var jag uppe redan vid 8, nytt rekord en ledig dag typ.. Käkade frulle och stack till gymmet för ett biceps/axlar/mag-pass.. Finnt!

Träffade ett sött gammalt par på 76 bast.. Som klämde på min arm och sa:
-"Där är inget gäddhäng inte!" haha :)
Hans "fru" frågade om jag bodde på gymmet, att det syntes på min kropp..
Mycket snällt sagt tycker jag :)
Mkt roligare höra sådant från helt främmande människor, då vet man att de menar va de säger.. Vad det än är tycker jag..

Är så fint väder ute nu ju, så var tvungen gå ut köra 20min intervaller också!!!

Nu har jag käkat tacopaj som Danni gjorde igår, köpt solskydd för ansiktet och läpparna!!!

Nu ska här chillas med nya favoritdrycken: "Loka - krusbär/päron" så jävla god..
Sen kommer Carro på kaffe!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0