Thailand!



har tog jag en bild fran vyn da vi fick mordarmassagen thaimassage fyfan va ont det gjorde en timma med.. vi hyrde moppe och akte runt on, sen fick vi ett ryck och packade grejorna for att sticka sjuhundra kilometer till on koh samui dar vi ar nu vilken resa.. inga flyg, inga tag, inga bussar gick.. som ett mirakel (vi har haft sadan sjuk tur har jamt) traffar vi nagra tyskar och ungrar som vill aka hit de med sa vi mutar en minibusschauffor att kora oss den mordarstrackan.. sa efter fyra timmars bussresa. ytterligare nio timmars minibussresa och en och en halv timmas batresa var vi antligen framme imorse.. !!
Nu blire mat och lite ol och sen sola och bada imorgon bara.. OCH vi har sprungit och gjort styrkeovningar en kvall, imorgon blir det gymmet som ligger precis dar vi bor typ..\\ha de bast alla.,. fran ett over trettio grader varmt thailand!!!

Kommentarer
Postat av: mirre

halllå! harru inte din mobil med dig? försökte iaf messa dig en liten hälsnign men det gick inte för sig! hoppas ni har det kanon iaf! pusspuss

2010-02-14 @ 20:38:46
Postat av: Till Murr!

Heeej sotnos! Trodde du eller ni hade glomt mig!! Buhu! Va glad jag blir att du skrev! Ja har stangt av mitt abonnemang tyvarr tills jag kommer hem! Men skriv har eller nat! allt ar underbart vi tranar, solar , badar, precis Maddistyle som ja vill ha ett hehe! Hoppas allt ar bra med er!

Saknar faktiskt er puttinuttor!!! I sommar ska vi fan ut pa roadtrip har jag bestamt!!! Pussar!!!!!

2010-02-15 @ 17:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0