De här med att packa! ANNIE LÄS INTE ;)

(Annie kanske tycker de är för mkt ;))


'

Aftersun-gel, solskyddsfaktor 50 & 30 (inga rynkor här inte :P)
Fifan va billigt de va.. dessa tre för ynka 129kr!!!!!!


Plåster i massor, desinfektionsmedel, första förbandsgrej!
(Vid eventuell hujeda-mig, ormbett!!!! eller nåt ;))


Tp, deo, myggmedel, tandkräm, tanborste, sovgrej till mig & Fanny..
"Snål smålänning" står de på min, mohaha!


Solskydd för fejset och till läppar/nosen , schampo, balsam,


60 batterier till kameran, fuck kamera utan litiumbatteri!


Rakhyvlar, 7påsar i olika färger (Tack Bro&Josey) så man håller reda på sina grejor :P


Min söta man kan ja tyvärr inte packa ner, han får ta hand om katta och jobba ihop pengarna till hushållet ;)


SÅÅ!! Nu känns de som ja har hundra saker att packa, är det något ja glömt???

Hjälp!


Kommentarer
Postat av: anniepannie

det ser ju hur bra ut som helst:) det är ju saker som är gött och ha och solkräm är ofta sjukt dyrt på ställena:)



Ska du inte ha med dig några kläder alls? haha:)

Böcker är ju också nice&ha med och läsa, om man gillar det. Ipoden antar jag du tar med dig?:)

hihi

ha en underbar resa!

NJUT!puss

2010-02-07 @ 11:46:52
URL: http://annierapp.blogg.se/
Postat av: Madde Lövdahl

Åhh va bra du godkände de ;) tar me mig lite tunna shorts, någon partyklänning/kjol, lite tunna klänningar och några bikinis/underkläder, gympadojor, flipflops får ja köpa där :P

Har me oss massa tidningar så vi kan byta och ska köpa 4pocketböcker idag :) 2st ipods ;) haha

Tack så mkt Annie, och tack för all din hjälp/alla tips!!!



Ha de bäst! kramar

2010-02-07 @ 17:03:58
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0