Program till hösten = panik!

Har man svårt att bestämma vilken glass man ska ta i glassboxen, är det inte så lätt att välja skola/program..
Hmm!

Ska jag läsa hälsocoach i Gislaved som jag funderat länge på? 2 år till att börja med, examen i folkhälsovetenskap.. plugga vidare och troligtvis jobba på gym i framtiden?

Ska jag läsa Idrott & hälsa A /B i jkpg och funderar på vad jag verkligen vill? Ger ju inte så mkt förutom att det verkar roligt, och jag hinner tänka..

Ska jag läsa upp matte b och naturkunskap b (vafan läste man inte de på gymnasiet för? :P ångest)
Och sedan söka arbetsterapeutprogrammet (Huvudområdet arbetsterapi omfattar såväl teori som praktik med fokus på aktivitet relaterat till hälsa och ohälsa.) till januari, som är i Jönköping, 3 år.. och troligtvis jobba på vårdcentral/sjukhus i framtiden?


=l   

Tips/ideér mottages tacksamt!


 

Nu ska jag iaf ta en paus mitt i allt bestämmande och grejor:

Har gjort (eller ugnen har gjort) en taco-fisk-gratäng som är riktigt nice..


Jag hade i:

Vita fiskfileér i en gratängform
2,5 dl matlagningsgrädde 10%
Ost 5%
Massa tacokrydda
Havssalt
Tomater, och toppade det hela med vita/svarta sesamfrön..
Skjuts in i ugnen 25min!

Servera med potatis/ris, grönsaker..



Kommentarer
Postat av: Isa

hmm.. arbetsterapeut. tror du skulle tycka det var roligare att jobba på gym, med friska människor!

lets talk in the weekend..

puss

2010-04-14 @ 21:37:42
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Maddi

Du är min livscoach Isabelle!!!!!!!!!!

Du säger åt mig att göra det jag egentligen vill!!!!!!

TACK!

2010-04-14 @ 21:50:34
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: AnnaViktoria

sv: verkligen.. det är inte direkt kul att slänga ut pengar på massa crap-medicin.. boo

2010-04-17 @ 10:47:51
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0