Onsdag = ben på gymmet!

Idag blev det ett rejält uppvaknande på gymmet: ben kl tio på morgonen, känns i benen..

Blev:

Knäböj 25 reps  x 3 set, med mig sj, inga vikter ;)
Insida lår i "gynekologstolen" 35-40 kg 12 reps x 3 set
Utsida lår i samma stol 45 kg 12 reps x 3 set
Baksida lår/röv 45kg 8 reps x 4
Vader ca 11-12kg 12 reps x 3

200situps, på bänk, på boll , med viktskiva, i coremaskinen osv.. blandat is the shit!

HIIT träning: Gick en minut, sprang en minut.. = 5 min
Sprang i lutning en minut, gick fort en minut = 10 min 
SVETTIGT!!!!
Men borde göra under för låren/rumpan

Kom hem och var helt slut, käkade banan, proteindryck, köttfärssås&spaghetti..
Jag blir sjukligt hungrig efter träning, särskilt efter benträning.. Så bara att ge musklerna va dem vill ha :) energi!

Handlat åt Maysan och till min och Dannis grillning ikväll, såå nu ska jag ta igen mig lite..
Ta en kaffe i em och traska runt södra park me lite skön musik i lurarna tänkte jag..






http://twohundredsitups.com/
 <-- måste testas.. måste utmana mina magmuskler lite mer så de vill komma fram ordentligt! Svårt att få träningsvärk i magen  nu för tiden tycker jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0