En mysig kväll med Jonish!

  <-- Jonish tar för sig av det goda!<-- Yammieyammie!

Lekte med JOnish ikväll och vi:
Lagade mat ( Okey, Jonna lagade på typ 5min)
Asgod sallad med kyckling, cashew, plommontomater och en god fraiche till..
Samt bröd i ugnen..
Efter det godisorgie och en lam rulle om fisk.. för de mesta.. men lite rolig var den.. "My life as an idiot"

Min mage e lite schwollen men ja sitter o myser i de tysta med datorn och levande ljus..


Karlen min stack till stan me mina väninnor.. Ja e övergiven gräsänkling..


"- Daniel kan du städa lite hemma? Bädda sängen bara?"
"- Jaså varför de? Helt plötsligt.. men visst ja gör de på direkten"..
"- Braa de ska komma någon till mig ikväll"..
"- Någon? får man veta vem de e?"

Älskar att retas ;)



"-Du ser rätt rolig ut naken och i keps på huvudet.. "  That´s me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0