David Guetta for life!!!!

Misslyckas aldrig!!!!!!
Perfekt musik till träning, städning, bilfärder, party.. ALLTID!!!!!





Annars har ja bara varit äcklig spy-med-mera-sjuk.. Piggat på idag så imorgon blire jobbet..
Fan va surt de e att gå hemma alltså,tröttnar på en dag..
Även om man önskar man fick va hemma ibland, är de skönt me jobb o rutiner i vardagen..

Idag har jag rensat bland strumpor, bh:ar, trosor.. slängt massa o vikt fint som fan..
Jag har pysslat om blommorna, jag har hängt ut mattor, jag har diskat typ fyra gånger, dammsugat, lagat egna köttbullar, potatis, brunsås med Mirres mamis asgoda hemmagjorda lingonsylt till + sallad :) Yammie!

Nu har ja nyss varit nere i förrådet och trökat in massa grejs.. som fläkten vi har i sovrummet på sommaren och massa shorts.. känns konstigt gå ner med sommarkläderna, de va ju fan nyss vi var nere med alla vinter/höstkläder?

Nu har ja faktiskt en grej kvar: moppning! Sen e de fan tipptopp!!! Har tagit mig 8 timmar att städa hahaha!
Först städar ja lite, sen datorn, sen städa lite, sen fixa me musik, sen städa lite, sen läsa lite, fortsätta städa.. osvosv..



MEN när jag är klar får jag min belöning:
En dusch, första sen söndagsmorse.. Not fresh!
ANDRA AVENYN - SÄSONGSPREMIÄR!!! Ja e pirrig!!!!!


Och faan va de kryper i kroppen på mig!!!!! Ja vill träna.. springa hundra mil o lyfta skrot ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0