Bodypump is the shit!

Så sjukt skönt de va stiga upp pigg vid 8 idag..
Stack till jkpg och tränade ett bodypump passa med Ajja!
För första gången i mitt liv! Så jävla roligt!!! Längtar redan till nästa gång..

Aldrig kännt sådan intensiv värk i mina muskler.. imorgon blire massage för min del!!!!!
Eftersom de va första gången och ja trodde ja skulle skämma ut mig var de extra roligt när
instruktören kom fram och berömde mig för grym teknik efter passet... och frågade :
"-De här har du gjort förr?"

=) Gjort mitt smile stort hela dagen! De e ju träning / kost /hälsa jag vill pyssla med här i livet..
Allti Kul med lite bekräftelse!!

Annars har ja bara käkat gröt o ägg te lunch, handlat lite och kopplat av..
Sköönt!



Såå för lite utmaning i träningen: Bodypump, lätt!!! Det bränner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0