Paranormal activity = skräcklig!

Jag är lycklig för vi hade inventering nu i helgen igen.. eller skulle haft.. men vi jobbade från 7-21 i torsdags och 7-18:30 i fredags.. lyx att få en hel helg ledigt när det inte förväntas..

Så igår hade dani gjort tacopaj, vi käkade ben&jerrys glass och kollade på den läskiga filmen:

"Paranormal activity"
Där satt hon och gungade fram och tillbaka med huvudet i ett dygn, efter att hon mördat sin snälla p-vän :( psykande som fan!!


Jag skojar inte, den va nog den mest psykande filmen hittills.
Som man kan tänka sig att de e i verkligheten, inte allt för överdrivet..
Mina fossingar o händer var helt svettiga.. :P


Idag blev de frallor o kaffe te frulle och äntligen gymmet!!!!
Körde:

10min på löpbandet som uppvärmning.

Baksida lår 12 x 3 på varje ben 
Utsida lår - 12 x 2
Insida lår - 12 x 2
Framsida lår - 12x 3 set
Samt 80 utfall med 5kgs hantlar i händerna..
Hoppas på skön träningsvärk imorgon..
Blev även 3set biceps och 3set triceps, 200 situps..

Har käkat tacopaj te middag och sitter me en kaffekopp, vattenflaska och en marabou =)

Ska möta mosters avkomma på stationen om en timma..
Och man vet aldrig vad kvällen har att erbjuda!!!!


Nu lite skön musik på spotify o luffsa runt..

HAAJHAAAJ!


"-Där e Smajlee"
"-Han rensar avloppa vettö"

"-Ska vi gå te pappina o Annika?"
"- Nu kollar de hit, och skrattar åt oss"


Fan va ja saknar Smilee, han som rensar avloppen.. han visste knappt sitt namn, han visste inte hur gammal han var.. osv.. Han fick göra skitgörat på hotellet.. haha rensa avlopp och bära våra matkassar osv ;) våran egna lilla semesterslav! Och i bakgrunden ser ni en av pappina vi träffade.. som ligger o bresar..
De va pappi, pappi o barnet Annika de hade med sig..


Sandra påminner mig hela tiden om när hotellpersonalen ringde till rummet och de enda ordet de sa var:

"-Boattrip?"

Bussen väntade utanför..

"- We caaming däääown!!!" Sandra klädde på sig och jag sprang till kylen, förskräckt och rädd för att inte få någon frukost i mig, roffsade ja åt mig allt ätbart.. typ en yoghurt, en torr fralla o gurka..
Och på båttrippen träffa vi en pirat som gav mig kärleksbrev o telefonnummer i min keps haha..
På kvällen skulle vi till en speciell resturang med alla på båten.. så en taxi skulle hämta  oss..
Bara de att vi hoppade in i första bästa taxi som kom så vi visste inte vart vi var på väg.. den åkte långt innan vi hämtade upp några gamlingar.. som frågade på norska:

"- Hoor ni voarit pa denna resturange förut?"

Lättade var vi, över att veta att vi iaf var på väg till en resturang..

Resturangpersonalen frågade om vi valt denna resturang själva..
När vi avslöjade att vi åkte fel skrattade dem åt oss..

En kväll åkte vi så långt fel man bara kan komma.. jag sandra och en stor buss me massa läskiga tjocka chaffissar..
Sen kom vi fel igen.. öde.. ingen visste va vårat hotell var..
en man började följa efter oss gata efter gata, innan jag skrev åt honom.,. haha..
Herregud!

På planet hem mötte vi ankorna.. två tjejer me ett kg restylane i läpparna.. var..
Sandra: "- Madde, tänk om de där gula grejorna åker ned som man ska andas me.. och så nödlandar vi..
Ankorna kommer ju sitta fast me läpparna i dem och inte kunna ta sig ut?

Fan va ja tjatar.. Haajhaaj!



Här ser ni Smilee in action leta efter hår o andra grejor som flyter omkring..




Kommentarer
Postat av: miriam

madde ditt jävlar as. du behöver fan inte skriva i din blogg va som händer i filmen!

2009-11-08 @ 15:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0