Bröd-o-man!!

<-- Mig ute o ränner i skoga!

 

 

 

Vaknade inte förren 10 imorse.. sköönt.. Dani åkte fram o handlade färska frallor :) 

O sen myst runt hemma hela dagen, ja har diskat, Daniel tvättat.. sen stack jag till gymmet och körde axlar..

Lagade purjolökssoppa... 

 

Sov en stund (mitt på dagen sådär, waaow ;)) 

Sen drog ja te skryd o gick med Candie.. eller vi sprang i skogen vid skjutfältet.. askul!! 

 

Hem duscha o fram o handlade lite.. 

 

Nyss vräkt i mig inte mindre än 2 gi-bröds-mackor och en vit färsk fralla med extra mkt frön på .. så sjukt gott.. 

Jag älskar bröd.. jag är fan en "Bröd-o-man" .. 

 

Nu står Dani och rullar negerbollar..

De går iaf på tredje försöket: o de låter ungefär såhär från köket:

 

- Fan nu får ja göra om receptet..

- Fan då! Ajaaa nu ska ja följa receptet dåå..

- Gör man negerbollar såhär?? 

- MEEER KOKOS.. MADELEINE KAN DU HÄLLA UPP MER KOKOS???? 

 

Min husliga man :) 

 

 

 

Älskar att hoppa studsmatta :) 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0