Onsdag = impulsjoggning!



Här satt ja mot hus/jobbs-väggen o unnade&gottade mig i solen, på min lunch!
Jobbade 7-18 idag så tyckte ja förtjänade de :P
De tar som fan när man sitter där.

 Lite kaffe på de o lunchen e fulländad..


Dagens träning blev impulsjoggning á 20 min / 3km på friluftsgården.. nicenice.. verkligen kommit igång med detta nu..
Ska köpa ett bra knäskydd på jobbet me..



Dani bjöd på grillad kyckling & potatissallad nu till kvällen..
Kikar lite på "Laila bakar" - tänker på Isabelle då :) hehe..

Blev även bjuden på hoe´s&pimps party nästa vecka.. taggad som fan.. vill testa mina grejor nu.. vet precis vad/vem - ja ska ha på mig - va.. O Dani med.. han ingår i mitt staff.. Gött!!!!
Du med Sandri - kusin... ;)


Nu ska ja krypa ner brevid min trötta man o mysa lite..

Ha de fiiint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten tjej---skratt---- tack dani.. Jag tar det som en komplemang..=) I helgen, hmm jag ska träna för fullt.. Men jag är en sån där som aldrig planera in tider utan tar det lite som det kommer.. Så kom gärna upp eller släng iväg ett mail eller pling så kan vi ju sticka iväg tesammans.. jag har bröst-biceps och axlar mage kvar denna veckan... !" NIce... Eeee.. neee så långt är det inte.. 5 km runt munksjön är vårruset.. Jag sprang det på 30 min... vet inte om det är bra eller dåligt.. =? Vet bara att det kändes jäkligt skönt efteråt...=?)

Hörs till helgen???... kräääm

2009-05-14 @ 08:22:21
URL: http://mrsfi.blogspot.com
Postat av: Isa

va??? menar du att jag missar en hel säsong va Leila Bakar??? jäkla skit.. mit favoritprogam juh.. hihi, kul att du accosierar mig o henne! haha.



det där med grillkvällen, vet inte om kinakse ska skjuta på den o ta den helgen efter, alltså vecka 29. har en känsla av att min familj vill va med mig o veta hur jag haft det o allt, typ visa alla bilder o berätta hur vi hade det på resan..

men det märker vi ju. ser iallafall jättemycket fram emot vår grillkväll!!! weeiii!!



ha det bäst vännen!! kramar

2009-05-15 @ 03:46:05
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0