Nya bättre tag!!!

Varit en mysig dag med lunch o kaffe hos Maysan..

Cyklat till Skillingaryd o tillbaka med Dani.. tog en glass på götaström..

Grillat, ätit ute på balkongen och (nu syndat med godis)



Gjort matschema/träningschema för veckan, måste bli mer ordning nu..
Mer slit, mindre fusk helt enkelt ;) Jag är taggad..
Såå gjort små post-it lappar.. en lapp för var dag.. där står de precis frulle/mellis/lunch/mellis/middag och vilken träning.
Bara att sätta upp på kylen o påminna mig sj var gång ja går dit =) smidigt värre! Och lättare att följa en nyttigare kost..

6 veckor tills vi drar till Grekland o då skall ja inte misstas för att va en strandad val eller liknande..
Alltid bra ha ett mål framför sig, allt går så mkt lättare då..




Så skönt att de e lön imorgon, OCH storhandling.. jag älskar ju som sagt var att storhandla.. ett välfyllt kylskåp = ett inre lugn ;) Bil till jobbet imorgon.. sovmorgon.. sköööönt!

Nu ska ja hoppa in i duschen sen blire ännu mer gos i soffan me Daniboy..



Ha de niiice!


Kommentarer
Postat av: lotta

ja men klart, det vore jätteskoj!:) vad heter stället dit ni ska? jajamensan, jag åker hem på semester nu i veckan i två veckor men sen efter det är jag här lääänge till:)

2009-05-24 @ 21:38:36
URL: http://lottacarlsson.wordpress.com
Postat av: Isa

haha, men jag har ju bilderna uppe! kolla lördagens inlägg bara, så kan du se, har även lagt upp dem på facebook.



åh.. jag vill meee!!! kött alltså..



haha. nja. om 7 veckor kommer jag hem.. sen ska vi ha grillparty!!



Pussar

2009-05-25 @ 02:46:41
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0