Min kravlista till jobbet ;)



förutom colan kanske.. men var tvungen få lite pigghet i mig..
ramlösa citron
ramlösa mango
kaffe
ramlösa citrus..
hämtade även en ramlösa mango 1,5 liters senare haha..
Hallå? Kan någon börja sponsra mig me bubbelvatten snart eller?
Hade varit på tiden.. (försöker minska ner mitt beroende ;) )


Räknade, förde in på nya listor, förde in gamla listor på nya listor, skapade nya rader, förde över 20000 artiklar till datorn..
HELT JÄVLA SLUT!!! Igår... MEN ... tack vare de så är vi HELT lediga idag.. så jävla skönt åka hem igår vid niotiden efter att jobbat 14 timmar i streck igen o veta att man slipper skiten imon :) x 1000000





Hate that shit!


Nu ska jag sticka till gymmet :) bara tränat tisdag denna veckan och mår därefter..
Känns inte bra i kroppen..
Ska bli så skönt köra slut på kroppen (med hjälp av träning, idag!) och springa min runda på friluftsgården med..

Skriver mer om träning o tips senare =)




ha en härlig lördag med er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0