Maddis mini-bootcamp!

Dagens träning: 

 

  • Ben på gymmet (framsida/baksida lår, insida/utsida lår, rumpa, 
  • Rygg/korsrygg
  • 100 situps på pilatesboll 
  • Joggat 25 min på friluftsgården.. fyfan va gött.. de gick skitbra!! Sprang 3km behöve inte stanna, astman satte inte in o knäet gjorde inte ont :) Lycklig!!!! Mina skor går inte att sluta hylla!!! 
  • 2 mils inlines med Carro. . till Skillingaryd - tur retur ;) 

Träning så de räcker för idag eller vad tror ni?? 

 

Nu ska min grillmästare till man göra hamburgare till oss.. 

Sen ska ja vila mig o sola o läsa klick&fredag.. 

 

Ikväll blire utgång :):):) med Sandra, Mirre, Nerdie jOnish å gänget .. NICE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0