Jobb, Gym, Shopping & Bilmek!

Igår blev de övertid på jobbet, handla dammsugarpåsar på mediamarkt, fynd på myrornas..

En vattenkanna i gammal anda till de gammeldagsaktiga köket.. perfekt!!


Träffade Ajja på Atlantis i stan o gymmade vid sex.. underbart.. fan va kul att träna med någon, dessutom med just henne..
Då blire riktigt gjort och det känns idag :) precis som de ska..
Var hög på endorfiner hela kvällen sen..

Vi tränade:
Axlar
Biceps
Triceps
Mage

Tjatar på Daniel om vi inte kan flytta te stan så ja kan börja träna med Ajja där..
får nog tjata ett tag till :P de va visst inte anledning nog.. men ja jobbar ju där me.. någon gång såå..


Just de ja ja har syndat (fyndat) igår.. på atlantis av alla ställen..



<... :) 349:-... värt varenda öre.. sheeet va skönt de e !!!!
Dri fit me.. funkar inte me något annat när man väl testat..




På kvällen åkte vi och mekade med bilen.. jag fick byta däck :) + att vi rengjorde, lackade om lite här&där, dammsög, tvättade m.m




Inatt ringde mig mobil 30 ggr.. ja tryckte på NO heeeela tiden.. tänkte direkt de e någon som vill ha skjuts.. sen får ja ett sms:
"- Det  handlar om Coffe, svara!"

Då tänker iaf jag direkt aha nu e han död eller helt sönderslagen.. så ja får panik o ringer som en galning å svarar gör två fnittriga 21 + killar som vill ha numret till Coffes tjej.. åhhhh!!!!!!!

"-Han är inte död, han är lite olycklig"

Störda :P










Nu kan ja byta däck helt sj (stolt)
Och starta med hjälp av bilbatteri har ja fått göra hundra ggr i vintras känns de som..

Två grejor på meritlistan.. mohaha!

Nehe nu är de dags att snöra på joggingskorna å ge mig iväg till gymmet.. :) blir ben, röv, rygg, lite mage idag..
 Sen ut och springa!! Nicenice!!!! Sen ska ja sola o gotta mig!!!

Ha deeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0