Bullar av kött!

Igår fick ja ett ryck o ville ut o springa, men på asfalt.. dumt av mig så knäet kändes lealöst efter ett par meter..
fick bli en knapp timmes powerwalk..

Måndagen har inneburit:
Jobb 9-18
En styck Lunchpromenad á 25 min.
En styck Promenad  till stationen, från jobbet á 25 min.. 

När jag kom hem hörs ljuvlig musik från köket, det luktar hemmagjorda köttbullar i hela lägenheten o Daniel står o steker, o fixar sås o skalar potäter o e allmänt huslig.. Me like!! ;)
 
Tänk va gött de e med potatis, köttbullar, brunsås, lingonsylt o sallad.. och mjölk till ( mkt viktigt, inget annat än mjölk ) 
O ja säger de Mami.. daniels köttbullar är i klass med dina (eller iaf EN klass under).. 

 

Hahaha: fan va gulligt, knackade på en tjej nyss.. var det du Sofie?? =)
Daniel öppnade:

"-Hej jag läste på Maddes blogg att ni har en katt, är det eran?"

hahaha =) så gulligt!!


Nu ska de bli massage här!!!!

Smack!!!


Kommentarer
Postat av: cat woman

skratt... ja det va jag som plingade på... vågade inte fråga om du va hemma. Då hade kankse dani trott att jag va någon värsta efterhängare.. typ blogg freak eller nått..=) Han kankse råkade springa in när jag hade fönstret öppet..?? va ju nere och tvättade, sen när jag skulle gå så satt en liten söt katt i trappen.. tänktea att där kan han ju inte sitta hela natten. Så jag chansade å ringde på....=) tur att det va eran. Fan va jag skämts annars... SKratt... Söt och snäll va han iallfall..så go... Mr Morris!...=)



Jag brukar träna så här.

Triceps+Rygg

Axlar+Mage

Biceps+Bröst

Ben (om jag inte cyklar å springer å inlinesar)

Sen blir det lite mage då och då..

Hör av dig eller knacka på eller sök upp mig på eniro...=)... där finns la lur nummer.. annars kankse vi springer på varann nere i källraen.. Det är bara att tjöta te på mig..=)



Ha det göööt... (ps va glad för att du inte tvättat på länge.. de suger)

2009-05-12 @ 09:42:17
URL: http://mrsfi.blogspot.com
Postat av: Maddää

hahaha.. ne först trodde ja de va en liten tjej asså typ ett barn.. daniel bara:

-"De va en liten tjej här me Morris"



haha =) så klockrent.. du e för snäll du, han hade slarvat bort sitt halsband annars har han namn o nummer redo att dela ut till alla honor som e sugan ;)

han brukar smita in där, den rackaren.. smart som fan..

(men så har han ju också mig som förebild ;)) tss..



ja men ja vill träna me dig snart :) roligt.. hur har du de i helgen??



ha de gööööttt!

2009-05-13 @ 21:34:47
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0