Nyttig Baconsallad!

Du behöver:



Kotlettbacon - mindre fett - mindre kalorier..




Ceasarsallad - komplett med krutonger, parmesan-shit och sås..



Ägg.. från höna..

1. Koka ägg
2.Stek bacon
3.Servera med sallad, lite pinjenötter och färskt bröd till..

Detta lagade ja till mig o dani ikväll (han fick extra fet bacon :P, o de vitaste brödet man kan hitta.. hehe)

Går på knappt 10min.. Jävligt gott - nyttigt (om man gör på mitt vis) och billigt.. Bra där.. blir finfin fredagslunch imon :)


 

Tog keso till min tallrik.. riktigt nice vare..

Dannis tallrik..  :P


Come aaaan - U can do it!!!

(Vill få till den där överklasslooken alá backslick o grejor)




Precis såååå ja.. Johan T. Lindwall är den första man kommer att tänka på..



Dagens träning:

Ben - lår framsida - lår baksida - vader (shit vilka märken på mina axlar nu) gjorde även utfall med hantlar..

Mage - 200 situps

Inlines knappt 20min..

Lunchpromenad 20min..



Nu sängen o mys.. imon är det äntligen fredag :) ska bli mysigt träffa mina väninnor..

Börjar tidigare imon me..  tänker på semestern o gött me lite extra cash då.. såå spela roll..
Får se när ja slutar :P

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0