Yeiij Gymgrossisten is the shit!

 <-- OJ JA SKA GÅ O MÅLA NAGLARNA NU! 

 

Tummen upp för supersnabb leverans från mitt älskade "Gymgrossisten".. 

En dag!  Gött! 2kg proteinpulver, 27 (okey 26 efter jag varit i farten :)) star/dietbars..

en schysst vattenflarra m.m.. nice! 

Bättre än kläder typ ;) 

 

Idag kom jag att tänka på varför jag haft samma gamla glamour i typ två veckor, nu utan att jag läst ut den.

Igår köpte jag "Fitness" som varje månad. Den är utläst på någon timma.. länsad på text, utstuderad helt igenomläst från början till slut utan ett enda hack..  Ja har ju mitt kall här i livet minsann.. 

 

Vi har som vanligt sjukt mycket att göra på jobbet. En del undrar väl hur mycket man kan ha att göra i en butik mer än att stå i kassan..  Men vi följer med kunden från början till slut, man kan ha samma kund mer än en timma.. Skor, olika skydd, handskar, jackor, tröjor, skyddsmasker, m.m.m.m.m.m. Mellan detta märker jag kläder som ska reas ut, bestämmer vad den & den ska kosta, men utöver detta: 

RETUNERA KLÄDER.. TYP HELA BUTIKEN.. har en lista på 7 sidor som jag har ansvar för, att ALLT skickas tillbaka..

Och så skall tilläggas att jag kommit till knappt halva första bladet :) på en hel dag hehe..

Men man ska inte klaga, får vara glad man har att göra! Även om man bara vill lägga sig på en 5xl jacka o dö ibland... ;)

 

Nu får de vara slut på tjatet.. förlåt..

Jag har iaf varit riktigt grym idag, var ute och sprang min första runda på flera månader.. 30minuters härlig joggning, intervallträning, baklängesjoggning m.m. Fan va trevligt!

 

GODNATT! 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag blir härligt träningssugen när du skriver om att träning är så nice :) Vilken butik jobbar du i?

Krams.

2009-03-12 @ 08:03:11
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Till: JOsefine

Oh, vad glad jag blir när du skriver så :)

Jag jobbar på Grolls. Vet du vad det är?

Verkar som någon knappt känner igen de.. haha!

Ha de finast..

2009-03-12 @ 21:29:42
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0