Gymmet söndag!

Idag sov vi som grisar igen.

Nyss käkat frulle, och nu blir de ombyte och gymmet..

 

  • Triceps
  • Axlar
  • Mage
  • Springa

 

Vid ett tiden ska jag bjuda på smörgåstårta hos Maysan, morsan & Alex med :) trevligt.. Kafferace o tjöt! 

 

Sedan tänkte jag mest stå hemma i em o göra matlådor för hela veckan. Man kan ju alltid testa en gång? 

Fatta va gött bara grabba tag i en lådda i frysen, hemlagad, färdig mat liksom.. låter nice tycker jag.. 

 

Men nu ska jag masa iväg mannen till gymmet som sagt var.. 

Kanske mina väninnor vill komma på fikarep i em?

 

Puss på er..


Kommentarer
Postat av: Isa

låter som en go söndag!

2009-03-15 @ 13:41:57
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0