Den efterlängtade "goodiebag-en"

Så fick jag till slut min efterlängtade goodiebag.. 

 

Efter en hård dag på jobbet drog vi till Jenses och käkade tacoschips med kyckling, guacomole & tzatziki..

Tjötade i en och en halv timma, och hade det trevligt. 

"En shopaholics bekännelser" var riktigt rolig.. Och som Isabelle skrev i en kommentar igår:

De läskiga är att man känner igen sig ibland.. 

 

Wellwell.. bag som var goodie vare.. 

En svart sådan: innehållandes tada: 

  • En bonaqua päron (hur visste ni de va min favo?)
  • Godis! 
  • Reflex
  • Schampo/balsam-grejs.. 
  • Nyckelband - rix fm
  • Rabatt på frisersalong
  • Och kanske de viktigaste av allt: 150kr rabatt att använda till att laga bilrutan med.. stenskott.. hahaha.. klockrent! 

Körde i 60 hem.. först 110, körde förbi alla och undra varför alla körde så sakta..

Men de kan ja lova om att ja fick reda på när ja höll på att glida in i mitträcket, en aning utklämd av en fet lastbil.. 

Sheeet va ja skakade o flåsade av rädsla! Sen som sagt var: 60 ;) 

 

Nu  måste ja laga mat: 

Ungsbakad lax med diverse kryddor, broccoli, morötter och sås gjord på tzatziki med en aning curry smak.. samt pressad citron i.. Yammie!

 

De blir sängen tidigt ikväll, jobbar egentligen 9-18 imorgon men de får bli ett 7-18 pass känner jag..

Särskilt om vi ska hinna med allt skit vilket vi inte kommer göra ändå.. sånt e livet! 

 

Min kropp skriker efter träning.. bara varit på gymmet en gång denna veckan + sprunit en sväng igår.. 

Jag längtar.. jag vill svettas!!!! Det blir hårdträning lörd / sön.. Lätt! Beach 09 ska bli den bästa hittils.. man får ju förbättra sig för var år som går :) 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hillary Swank i Vanity Fair! Såg uppslaget i somras och tog kort på bilden med min mobil :) Läser du den?

2009-03-13 @ 07:32:22
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, yes de stämmer ju :)

Men tyvärr läser jag icke den.. tyckte bara bilden var riktigt grym..

Gör du? :)

2009-03-14 @ 10:00:40
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Josefin Oskarsson

Nej, den enda gången jag titta i den var under en lång flygning från Italien till Moskva i somras, såg bilden och tyckte samma sak som du om den :)

2009-03-14 @ 15:30:08
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Josefin Oskarsson

Nej, den enda gången jag tittat i den var under en lång flygning från Italien till Moskva i somras, såg bilden och tyckte samma sak som du om den :)

2009-03-14 @ 15:30:13
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0