SEMESTER!

Fredagkväll och jag har semester i 21 dagar nu ( + en vecka i augusti ) jag är så jävla lycklig....
Stressade in i det sista på jobbet för att få "mitt" klart.. men tio över fem plinkade ja in på min jobbmob att ja har semester.. fyfan va GÖTT!!!!!

Firade gjorde jag med kycklingsallad på dragon..
Ett par nya jeans, shorts och ett halsband =)

Nu ska ja landa i hemmet och sedan göra något aktivt..Springa kanske?!

Ikväll ska ja sitta hemma sj som en nerdie och äta jordgubbar, läsa, lösa korsord, fixa naglarna och lyxa runt i min ensamhet..

Dani ska te krogen, han e fan oftare där än jag.. inte festat på ett tag men imorgon är det dags... hehe..
Fira semestern..Med världens bästa Sandri..

Ha en göö fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0