My workout: Sunday

Nu ska jag och min man snart ha en myskväll SJÄLVA...

Man kan väl tro att vi är jämt. Men  jag kom på i fre att vi inte varit ute ätit själva eller ens gått på bio själva sen i London i januari, så idag är det dags iaf =) 

 

Vi ska till Piren käka mat och lite glass o sen se "Transformers" på bio =) Ska bli mysigt!!! 

 

Ps.. JA, jag har tränat i hettan.. steeeeeekt hela dagen på hjortsjön och lirat volleyboll med sönderbrända fossingar i den heta sanden..

Sen tog ja mina inlines åkte till det svala sköna gymmet.. som man brukar dö i för värmen men idag såå..

Blev totalt 17set rygg, 200situps och 8X4 framsida lår.. Mina lår går inte få smalare, så de ska iaf bli fastare och jag är ute efter framsida-lår-muskler nu helt enkelt =) 

 

Ha de gött i sola!

Smack! 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0