Mazda 6 sport

Glidit nya mazdan idag.. sport edition, me like..

Jobbat, stressat som bara den, men roligt.. a6 på lunchen..

skjutsade lillebror, sprungit typ 4 km.. svettigt som bara den..

Går bra med min konditionsträning iaf =) de märks så väl hur mkt den förbättrats.. mina kära new balance gör de hela så mkt bättre me... Bästa skorna..

Nu fick ja äntligen i mig "middag" iaf..
Blev grillad kyckling med potatissallad, coctailtomater och faktiskt en mörk fralla.. satt riktigt fint nu...

Imorgon jobb 7-15 =) Och sen ska ja nog promenera om vädret tillåter, till stan..
Klipptajm... äntligen 7månader sen sist..
Sen kommer min Dani o hämtar mig o får se va vi hittar på för bus..


Menmen nu sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0