Äntligen träna!

Tors: Jobb 7-22

Fre: Jobb 7-22

Lör: Jobb 9-14..

Sååå roligt har mitt schema sett ut de sista nu... puäähhh!

Så glad att inventering nummer 3 av 6 för detta året är avklarat.. Vi har fan jämt inventering..  *Katjiiing* iaf.. 

 

Men ja mår inte bra när ja inte kunnat träna.. Så igår när ja kom hem gick ja ut o sprang vid elva tiden på kvällen!

Nu har ja ätit äckelgröt och ska strax ta på mig mina träningskläder och bege mig för ett hårt benpass/mage/körsrygg och springa på friluftsgården..

Ja vill svettas, ja vill få mina endorfiner och köra slut på mig sj.. 

 

En annan rutin ja skapat är att alltid "belöna" mig sj efter inventering haha.. 

Inventering = Pengar, Pengar = Shopping.. mitt enkla belöningssystem går ut på att jobbar du mer får du tröstshoppa.. :)

Så blev ett par nya jeans äntligen för ynka 198:- på Out & Company + ett ballt linne från samma ställe..

 

Nu blire gymmet och sen leta efter en kamera.. åker ju om knappt tre veckor =) 

 

Seeee yaaa! 


Kommentarer
Postat av: fi

hahah, ja det är så problemigt... Men jag har lämnat tillbaka klännigen.. den känndes inte rätt. Och för 2000 spänn så känns det jobbigt att den bara ska hänga i gardroben. Funderar på att sy om min balklänning till en kort variennt. Så får det bli tror jag. DU kan väl me ta din bal dress.. Hade inte ud någon grön snygg?

Annars allt bra?

krääääääääääämen

2009-06-15 @ 08:41:09
URL: http://mrsfi.blogspot.com
Postat av: Maddi

Damn girl.. tvåtusen är rätt saftigt för en klänning faktiskt. du kan beställa massa klänningar från forever21 för samma summa =) hehe..



Jo när du säger de så har jag ju faktiskt funderat på att ha min kära "gamla" baldress.. men du tror inte de blir för uppklätt ? Ja vill gärna ha den.. :) hihi..

Hur såg/ser din ut Nyfiken...



Annars är allt bara kalaaas.. fint väder, semester snart, kreta om två veckor :) kan inte bli mkt bättre sj då? När har du semester? Nervis inför flytten nu? =)

2009-06-15 @ 21:52:29
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0