Wohooo!

 

 

Mina nya älskade, höga, pjäser...  

 

 hursomhelst så e ja helnöjd och tullen gick på sammanlagt 340 spänn.. allt som allt 1700... och då e de ändå ett par jeans, ett par klackisar och en klänning.. ungefär som sweden men lite mer "eget" ;) längtar redan till nästa beställning.. 

 

får hoppas de går (att jag GÅR) bättre med/i dessa skor.. förra gången vi beställde från forever vare till balen o dessa klackisar gick av på krogen.. KUL.. gick barfota..  haha..

 

Nu börjar de bästa jag vet andra avenyn!!!!

 

Jag är lycklig..

 

ps ja var på gymmet innan otränade kondition o mage ;)

sen har ja jobbat ida, ja har lunchpromenerat, jag har handlat, jag har fikat jag har varit hos mamma o ja har varit o lämnat ett strykjärn till mirres mamma..

 

Nu ska ja äta risgrynsgröt fralla o mysa som fan.. de e ja värd ;)  


Kommentarer
Postat av: Isabella

Vilka jädrans läckra skor! kramis Bella

2009-01-16 @ 17:54:17
URL: http://misshondo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0