Marc Jacobs!

 

  <-- Den här har ja blivit besatt av, den ska jag ha!! Punkt....

Svår att få tag på nu nåt år efter, men de ska fan gå..

 

 

Idag trodde jag mina armar hade somnat, jag hade sån träningsvärk i biceps..

Nu till det hårda; ska träna axlar o triceps idag.. DAMN!

 

<--- Allt går lättare med snygga träningskläder..

 

Fick såndär socker-konstig-kick för ja inte e van vid sötsaker igår/inatt igen..

Så jag började rensa alla garderober fick ihop tre stoooora högar med kläder jag inte använder eller använt på riktigt länge..Nu ska de fan ut.. känns riktigt gött.. 

 

Någon som vill se mina "nya" jeans? :) Som jag inte ville ta av mig igår, som ja längtar nu efter att få ta på mig..

de måste vara äkta kärlek.. 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: alex

hej på dej. det va kul att söva hos dej nu jag ätit morsans mat gööööt. jag kommer en annan dag och hälsa på. hälsa morris. puss alex.

2009-01-11 @ 17:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0