Tisdagslyx..

Idag har jag jobbat (ovanligt ;)) 

På lunchen gick jag runt solåsen = 30minuters promenix i högt tempo.. riktigt gött.. 

Sedan har jag varit på gymmet o kört kondition 30 min o mage..

När ja kom hem hade Dani lagat kycklingfilé, klyftpotatis, sallad o tzatziki till mig. mumsmums! 

 

Nu sitter ja bara här och slappar o donar lite... 

Slurpar ramlösa..

 

Pratade nyss med storebror och vi ska träffa våra halvsyskon + farmor om två veckor :) vad roligt.. käka middag..

Är så glad vi fått kontakt igen.. 

 

Nu ska ja surfa runt lite... o om 20min blir rån med mkt smör, champangete och andra avenyn.. + att jag blivit lovad massage under hela programmet. tisdagslyx..

 

Btw, någon som e bra på kattsjukdomar? Våran lilla Morris har blivit helt mager o äter knappt något.. han som är värsta matvraket.. 

På tal om matvrak: Idag på jobbet..

Madde: - Jag är såå hungrig, ja måste gå upp o hämta lite nötter.. (direkt efter ja ätit mackor o kaffe (A))

Marie: - Du e väl inte med barn va?? :P

Ja vet inte va de e men ja e hungrig jämt, men förhoppningsvis beror de väl på träningen..  så de e väl bara att äta o va glad ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

oj va du unnar dig..;)

yes att vi hade..

ja gör de imon för de va nått fel kom inte in på mitt konto...gör de direkt imon när jag vaknar :)tack för jag fick låna :) du het i nya jeansen ;)



du är för snäll gummsi. puss love u

2009-01-27 @ 21:35:29
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/
Postat av: Isa

ja jag skulle behöva en träningskompis som dig att träna med! denna veckan har jag inte kommit igång än. fattar inte hur det kan skifta så mellan veckorna, skitsugen till inget sug alls. det är surt... skulle va så mkt lättare o komma iväg om man hade nån!



puss

2009-01-27 @ 21:47:47
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej hej! Tack för tips om crosstrainingmaskinen. Jag gillar den för det är så lätt att träna överkroppen (och där är jag otränad) och om du säger att det ger bra kondition (trots att jag inte får träningsvärk) ska jag ge den och intervallerna en ordentlig chans! På tal om tunn överkropp ska jag på ki box imorgon, det lär bli svinjobbigt. Var tränar du? Varenda gång jag läser att du går och tränar föreställer jag mig att det är i källaren i sporthallen, men visst finns det ett gym framme också?

Oj vad jag skriver. Angående katten: Vår (mammas och pappas) Gossen blev mager och var det i typ två år, alla sa att det syntes att han blivit gammal (han är 15,5 nu) men så bad vi veterinären köra ordentligt med tester och kom fram till att det var njurarna, eller om det var levern, och så fick han tabletter som han får en om dagen och nu är han som ny! Rejäl kropp, finare päls än någonsin och pigg. Han började äta tabletterna för nästan ett år sedan och visst, man får tänka på tabletterna en gång om dagen (men det är så lätt, en tablett i en kokt medvurst) men katten får fint och det är det viktigaste! Ta med Morris till veterinären!

2009-01-28 @ 09:00:21
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: helen

heej madde allt bra ? kolla om inte morris ha mask i magen för min lilla hade de o han åt kappt o blev skit mager när vi gav han lite slava för ring o spol mask från apoteket blev han mycket bättre och äter nu igen som vanligt:) kram

2009-01-28 @ 13:41:39
URL: http://heelenh.blogg.se/
Postat av: Till: sandris..

sandra unna götta hela natta vettu ;)

2009-01-28 @ 21:40:11
Postat av: Till: Isa

JAA! Vi hade varit de bästa träningspolarna någonsin ;( man vet aldrig i framtiden ;)

2009-01-28 @ 21:40:44
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Till: Jossan

Åhh vad rolig med ki box.. börjat nyss eller?

Haha.. du ser helt rätt ;) ja e faktiskt där nere på de gamla hederliga källargymmet.. sviker man inte i första taget du vet ;) Skulle varit kul gå på lite pass o sådär .. tycker de finns lite för lite sådant i vaggeryd.. om man nu inte vill gå på Hälsoborgen, i samhället..



Vad snäll du e som skrev allt om Gossen!

De verkar som Morris återhämtat sig nu.. man blir ju lite orolig när man verkligen känner o ser att han gått ner mkt i vikt.. men nu äter han som en liten gris igen.. Var en del som frågade om han hade mask för då kan de gå ner i vikt men var inget sånt heller.. Men händer de något igen så får de definitivt bli en sväng till veterinären..



P.s. Vad kul de var att läsa om dig i tidningen för ett tag sen förresten.. riktigt imponerande!!!!



ha de fint JOssan..

2009-01-28 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0