Söndagens träning..

Med mina nya nike-isar m.m. glider jag strax iväg till gymmet :P 

Magen är full av gröt o rostat bröd.. 

 

På schemat idag ståre: 

  • Kondition 30min
  • Axlar

Låter inte allt för jobbigt.. Åker ju till London på torsdag me så blir nog träning mån, tis, ons med..

O då e de ju perfekt om de e lite "lättare" pass här &där..

 

Sen ska ja åka iväg o dricka lite kaffe med diverse folk :P börjar bli en söndagsgrej liksom..

Senare idag ska jag nog laga tacopaj till mig  o Danni..

O leka frisör o kapa hans hår..

 

Hey så länge!

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej igen söt! Grattis i efterskott! Du som säkert vet massor om träning, hur är det egentligen med crosstrainingmaskinen? Jag tror att den heter så, man står och vevar med armar och ben och i alla fall jag tycker det känns väldigt effektivt. Dock får jag aldrig någon träningsvärk och det gör mig lite konfunderad?

2009-01-25 @ 10:07:27
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Till: Josefine

Naw :) tack vad gullig du e..

Jag kan säga såhär om crosstriningmaskinen.. utan den hade min kondition varit = 0 :P

Jag har inte sprungit ute på säkert flera månader..

Men kör en halvtimma på den ett par ggr i veckan, och när ja hoppar de en tid så märks de direkt, så den ger kondition som bara den.. Man belastar ju inte lederna på samma sätt som när man exempelvis springer när man kör på cross.. Kanske kan va därför de inte känns så mkt? Fastän man tränar musklens alla muskelgrupper :P

Har du testat köra lite intervaller på den? Ja kör de nästan jämt, när de blir "hårdare" så håller ja bara i handtagen o köttar me benen :P o sen när de blir lättare så kör ja med armarna med.. = kondition på nolltid :)

Oj va långt de blev.. jo en till grej.. har börjat köra 20min på crossen o 10minuters cykling hårt.. lite mer träningsvärk då :)







2009-01-25 @ 12:07:02
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0