My day!

Idag vare bara att pallra sig upp när Daniel o katten ligger kvar o gosar ihjäl sig  i sängen och man ser hur riktigt bitande kallt det är ute..

 

Tur att jag alltid är hungrig som en varg direkt på morgonen, jag måste ha föda annars dör jag.. typ såå.. känns de..

Åkte tågjävel &  buss..  Hate it.. som tur e ska ja bara göra de i ca ett års tid till.. hehe "bara"..  

Kom iaf ut på 30min snabb promenad i solen på lunchen, ger riktigt med energi att palla resten av jobbtimmarna..

Och sen jobbade ju faktiskt bossen över så ja kunde åka med honom hem.. lite vardagslyx sådär ;) 

 

O nu har ja nyss käkat middag/kvällsmat eller va man ska kalla det.. risgrynsgröt o fralla.. o clementin.. o typ druckit en hel 1,5liters loka citron snart :) 

 

Imorgon är det jag som har fikat på jobbet, så har varit framme o handlat; frallor, smör, ost, skinka, paprika, gurka, tomat.. de borde la duga till niokaffet? Mm mm längtar redan.. hehe

 

Men nu blire dusch o sängen.. film blire me.. 

 

nattinatti

SNART E DE HEEELG. o e snön kvar då så blire pulka :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0