MORGONEN FRÅN HELVETET!!!

NUUU! Nu sitter ja här i min soffa i underkläder (om någon behövde veta :P) dricker loka o har snaskat lite godis..

Snart blire godisuppehåll ett par månader känner jag.. 

 

Dagen började som ett helvete.. eller självklart var de bra på morgonen för ja åt god frukost, kokade kaffe o kollade på vakna med the voice.. 

MEN SEN! Mina vänner o annat folk.. När ja skulle ta bilen o brumma iväg till jobbet på morgonen.. då började helvetet..

Strax innan uppfarten till E4:an började airbag-lampan blinka, väl på motorvägen började mätaren gå upp o ner som i en spökstad typ.. alla knappar i bilen blinkade o fläkten slutade fungera.. så ja tänkte de e väl lika bra att köra upp vid krängsberg, o tack o lov gjorde ja de.. OCH STOD DÄR MED EN BIL SOM INTE GICK ATT STARTA, OCH UTAN VÄRME I BILEN I EN FUCKING TIMME! Mina tänder hackade sönder förfan.. kom 1tim försent till jobbet, slapp dra bort den :) tog på mig fetaste fleecen vi säljer o vi började med lite fika..

En riktigt slapp dag.. 10röda jättefina rosa rosor fick jag av mina kära arbetskamrater.. 

 

Måste bara berätta en jääävligt rolig sak..

Jag hade en lite "finare" kund, Marie hade en lite skojig man.. 

Marie säger då till herren jag har: 

-Jaså e de du!? Ja känner inte igen dig med rocken..

Varpå Maries kund säger;

- Va sa du?? Ja tyckte du sa att du inte kände igen han med kläderna på?? hahahaha!

Marie:

- JO men de gör ja hahaha!

Och kunden ja har står bara som om inget hade hänt eller sagts.. som en stel pinne. (Jag sprang iväg o skrattade fort (A)) 

 

Så jefla klockrent..

Efter jobbet kom mannen o hämtade mig :) vi åt på dragon.. fick gratis mat av mina kära Dragonmän (A) ( kanske för ja va så snäll o lämnade deras kockhattar (A)) 

Sen köpte ja en kjol, ett hårband, mascara, sminkrengöringskräm..

 O sen storhandlade vi mat :) nu mår vi bra i själen.. för visst gör man de med ett fett, välfyllt kylskåp?

 

Men men nu ska ja testa lite kläder, dricka mer loka o lyssna på musik..

"Imorgon e ingen vanlig dag, för de e Maddes 20årsdag " :)

får väl hänga på låset på systemet imon ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0