Grattis på mig själv, 20år idag!

Inatt fick ja lite panik när daniel sa:

"-Aha sista timmarna innan du inte är tonåring längre"..

Typ vadå? Ja e väl jämt tonåring??? 

Men tydligen inte längre, om ett par timmar (A) 

 

Dagen startar jag upp med kaffe, fralla o youghurt.. Nu sticker jag strax till gymmet, har ett hårt pass framför mig; muskelgrupper som ej är tränade hittills i veckan är: axlar, triceps, biceps, rygg... på det ska ja träna lite kondition + mage (ett måste varannan dag :)) 

Så....  now Im off to the gym!!! 

 

Sedan ska jag till mamma, vi ska gå lite på önska, systemet (hehe) och handla lite grejor inför kvällen.. 

Sen ska vi till min gammelfarmor äta mat, äta tårta Daniels päron kommer också :) 

Senare ikväll kommer de cirkus 12pers.. o efter blir de utgång.. :) hihihi! 

de jobbiga e att vi ska bjuda på mat :P , men tror ja ska tvinga daniel rensa kycklingen (A) d e så jobbigt..

 

Ps ja e så himla nöjd över mina fikusar (blommor alltså) i köket.. ska visa sen.. 


Kommentarer
Postat av: Isa

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN!

vi ses ikväll!

Pussar

2009-01-17 @ 12:29:18
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0