London del.1

Ja o Dani e på  till London :) 

 

 

 

Klassiska telefon-kiosk-bilden ;) 

 

Om hakor kunde döda ;) 

 

Dani guidar mig genom London.. 

 

Meckat!

 

Hyde park. 

 

Fika, fika - fiiika!

 

 

Ja o en väldigt kort tom cruise... :P dock inte den äkta.. 

 

Mm mm mmm!

 

Endast för Isabelles skull, var tvungen ;) 

 

Världens fetaste hulk o nån kandidat till "Vem fan e du?"

 

Ja o Papi (Temintator ;))

 

Daniel va lite arg på saddam hussein :P 

 

 Någon som känner igen denna man? Han ville ha mig som sekreterare.. men ja tackade nej.. 

 

Madde: - "Daniel se arg ut på Hitler!!! "

 

Imorgon kommer fler bilder.

Någon som vill se vad ja har shoppat? :) 

 

 


Kommentarer
Postat av: Isa

haha, coolt! ni verkar ju haft det askalas! jag vill se de kläderna du köpte!!

sa till andreas igår: fan, jag tror madde har köpt minst 100 nya klänningar nu.. jag vill med ha!!



o tack för madonna-bilden! haha, den värmde!

pussar

2009-02-01 @ 20:53:52
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: nord

gött att ni kom hem iaf, eller kanske synd? Hade la vart nice o stanna kvar en stund! Om 10 minuter är vi grannar!

2009-02-02 @ 10:51:26
Postat av: sandra

ser ut att haft det bra ;) unnat o göttat er.

2009-02-02 @ 19:04:29
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0