Tacossoppa & Snabba vallmobullar!

Mmm de luktar tacossoppa och nybakade frallor i vårt hem.. all made by me....

 

Dagen har varit lugn och harmonisk.. tror jag..

Varit o gymmat med Daniel på morgonen..  (vi sov ut länge först) :) 

Sedan åkte vi och firade lillebror hos May.. käkade våfflor, drack kaffe.. 

Sedan gick jag moderskapet mitt, alex o Candie på en promenad i solen.. 

Nu har jag som sagt var lagat till tacossoppa och snabba vallmobullar..

 ''

 

Som jag tänkte bjuda daniel o tobias på .. 

 

Härlig söndagskväll o de e varmt och gott i hela lägenheten (på grund av alla värmeljus o plattor o ugn (A)) 

Jag njuter... 


Kommentarer
Postat av: mammi

candie va så rolig i snön,såg ut som en snögubbe när hon rullade sej i snön hahahah. såg göööt ut det du gjort.vi måste gå flera gånger va ju sköööj. snart mia och klara.alex hälsar. kram mammi och alex

2009-02-15 @ 19:24:28
Postat av: Maddä

Tack mami :)



a de va asagött;) a vi åt o åt och åt!!!

2009-02-15 @ 19:38:40
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: lotta

Den där maten såg inte alls dum ut haha, mysigt:)

2009-02-17 @ 15:57:55
URL: http://lottacarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0