Stela pinnen!

Vilken dag igår.. efter städandet åkte jag hem till moder och gick med candie i 40min..

Sedan hade morsan gjort en hel potatisgratäng, en hel kycklinggryta och världens godaste sallad till mig och Daniel..

Efter den måltiden blev ja så pigg så ja åkte till gymmet och sprang på löpbandet 30min, tränade ben som aldrig förr (inte fått så mkt träningsvärk på hur länge som helst, minns inte sist) älskar mitt nya upplägg.. beach 09 ska bli den fitaste någonsin ;) Korsrygg på de hela också... 

Men detta är inte allt.. när jag kom hem vid åtta var de bara till att slänga på sig termobrallorna och andra varma kläder..

Svenarum var nästa stop, med Daniel, Tobbe, Johan, Alma och Mickis.. vi åkte pulka/tefat/madrasser/vaxduk/påsar och allt va de nu va.. så jäkla nice med ljus och lift sent på kvälla.. 

Daniel gjorde också upp en eld.. såklart ;) 

Hemma vid halv elva och då gjorde vi varm choklad och mackor..

Sedan godis och tvtittande.. 

 

Idag startade dagen med gym.. triceps - 4olika övningar, rygg 2olika övningar, 150situps, 10min på löpbandet..

 

HELT JÄVLA DÖD.. jag skojar inte jag är helt mörbultad.. ja kan inte gå normalt, ja kan inte sätta mig ner normalt.. och ikväll äre party.. hur ska detta sluta? ;) aja ingen dans för mig ikväll iaf.. 

 

Efter min vansinnesträning idag med,  skyndade jag mig (som många andra) för att fem i ett springa in på systemet och fylla på ölhyllan i kylen :P 

Sedan en glasstrut och kaffe hos muttir.. 

Sedan handlade jag och hälsade på May.. 

 

 

NU mina kära vänner ska jag sova och få massage och äta som tre hungriga män...

Jättehungriga... 

 

/Mvh Vandrande pinnen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0