"Haoor du boaaarn?"

Idag var jag duktig och drog till gymmet för ett litet konditionspass efter jobbet.. fast jag slutade sent.. (de va inte igår)

20 min cross & 10minuters cykling.. 10minuters stretch..  vill bli lite smidigare :P 

 

Middagen fick bli snabb&enkel.. ägg&bacon&wokgrönsaker (A) & lite melon.. a okey lite knäckebröd med (A) 

 

Nu ska ja knapra vidare på mina frysta hallon (mums) o smutta te o softa med "Efterlyst"..

Hoppas på att mannen i hushållet kommer hem o unnar&gattar sig snart ;) 

 

Fan ibland står ja bara där på jobbet som ett fån o skrattar för mig själv (o sandras vägnar) åt alla dessa "Mia&Klara" - citat.. de e äkta kärlek mellan den serien o mig..

 

"Saa du ha ein litta tatoeräng i körsrygga?"

 

 


Kommentarer
Postat av: sandris

ja vet! mumma.Ne Helen fixade den te mig :)

Japp de fick jag i ett fint brev och allt ;)

haha Madde då de e lungt..såg ju på dig hur du led.

Ja klart jag vill de..då ska vi ha roligt!



haha madde igår när jag jobbade stod jag i tvätt stugan och skrattade åt alla dessa citat...kunde inte sluta.

pusspuss

2009-02-11 @ 21:12:31
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/
Postat av: helen

haha va de du som rngde om tvätt=)? fattade inget alls va hon sa haha. :D

2009-02-12 @ 08:08:30
URL: http://heelenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0