20000 steg!! MINST!!!!

Denna dagen har jag fan jobbat häcken av mig..

Det är dekalbeställningar hit och plotgrejor dit, grejor ska hängas upp, hyllor ska märkas upp, kläder ska skickas tillbaka, skämttröjor skall göras, byxor ska beställas, grejor ska ändras o hej-kom-och-hjälp-mig..

Vid tre idag började jag bli så trött så ja visste knappt va ja skulle ta mig till :P förutom o gäspa hysteriskt.. 

 

Full fucking rulle!

Kanske förklarar de över 20000 (TJUGOTUSEN) steg jag tar var dag.. MINST!!!

Idag när jag kom hem var stegräknaren på 20181.. Lägg på ett konditionspass på gymmet á en halvtimme + promenad dit och hem..  Blir ju nästan rädd för mig sj.. 

 

Nu har ja lagat lunch tills imorgon.. omelett.. med ost.. kalkon, paprika o massa wokkrydda mm mm mmm!!!!

 

Ps. Kl 00 inatt trillar de in 14000 härliga fiskar på kontot.. vem ska shoppa lite lätt på fre? ;) 

Ett stort plus me mitt jobb, BRAAA BETALT! Då har jag ändå varit ledig en dag när vi var i london.. 

 

Nu: dusch

Sen: Ringa Isabelle och ta farväl ;(

Senare: "Andra avenyn o kvällsmat =massa mys"..

 

Sms:

-Kan du handla, när du ändå går på din lunch?

-Kan du inte handla på morgonen innan jobbet?

-Ja bakar mitt egna bröd då!  (skitsur säkert ;))

-Bra! Baka till mig med då! 

 

ÄGD! Mohaha!

Han får gärna baka bröd till oss! MUMS!!!! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0