Va har man på sig en dag som denna?

Härligt starta upp dagen med en storstädning!

Sedan har jag varit duktig och sprungit 30 min ute i kallen.. verkligen uppfriskande!!

Nu ska ja duscha tänkte jag, och sedan till Murre käka ena rediga fläskafilé!

 

Den stora frågan just nu är ju: vad ska jag ha på mig? Det är ju schveiinkallt ute!

Får nog bli skinnklänning, och fjällisjacka och ryssmössa!!

 

Ska ha me kameran hela kvällen så man kan få lite roliga kort att lägga upp häär!!

Någon som har något nyårslöfte eller?

 

GOTT NYTT ÅR FOLK!

 

 

Knappt sex veckor kvar nu till jag och Fanny sticker te Thai =)

Damn va vi ska handla, och bli bruna, och ta en dyktur och busa&leva livet!!!

 

Madde: -Mamma det är ju asbilligt där

Mamma: - Då ska ja ha parfym, solglasögon och en gooochii- (läs: Gucci) -väsla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0