Träning tisdag!


Sköönt det var att springa en halvtimma när snön började falla.. (Så mascaran rann, för övrigt)

Musiken var bra, skuttiga ben och energi som behövde göras åt med..
Hem och träna magen lite och käka mini-banan och ett glas mjölk..
Som duger perfekt efter träning ist för proteindryck!!

Så fort du avslutet ett träningspass börjar kroppen käka från musklerna om den inte får kolhydrater/protein.. Viktigt viktigt om man vill bygga muskler/behålla det man har..


Vad brukar Du käka efter träning?


Ska bli så skönt med sista jobbdagen för denna veckan.. Jobb 7-18 imorgon sedan ett benpass med Fanny =)

Damn kan knappt fatta att jag har knapp 10arbetsdagar kvar, jag är grymt sugen på att göra/testa nya grejor nu!
2010 ska fan bli bra!

Nattinatti!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag brukar äta ett äpple eller en halv burk tonfisk (jag försöker äta hela men har ofta svårt när jag är utmattad efter träning) och dricka sjukt mycket vatten, duger det? Har tur för ICA ligger precis bredvid Friskis, så har jag glömt frukt är det bara att springa in där!

Idag var vi på spinning med pulsband, vi fick köra intervaller vid två tillfällen, så jäkla gött :)

2009-12-31 @ 02:44:47
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Madde

De låter som riktigt bra "efter-träning-mat"..



Vill med gå på pass.. roligt&motiverande + att man ger mer än när man tränar sj.. jag känner iaf att fan, ja måste vara "bäst"!!



Går du på mkt olika pass?

2009-12-31 @ 13:20:12
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Julia

Banan och mjölk är ju det ultimata efter ett träningspass vad jag förstått :-) Jag brukar oftast köra på det, men ibland blir det en proteinbar som typ "Swebar". Den innehåller bra med protein och är dessutom god.. känns inte som att stoppa i sig en chokladkaka heller, som de flesta andra "barer". :-)

2010-01-03 @ 18:08:25
URL: http://thisisjulia.webblogg.se/
Postat av: Sandra

haha snart så fort jag börjar skolan ska jag starta igång på Friskis.

Ja new moon???? måste see!!

2010-01-04 @ 22:49:13
URL: http://sochic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0