Längesedan sist!

Varit en riktigt skön "julledighet"..

  • Fikat & myst hos Isabelle&Pille i stan
  • Jobbat - folk är mkt trevligare kring jul, så de har varit "extra bra".. trivs nu, men så slutar ja ju snart
  • Julafton kom till slut och vi har traditionsenligt hos Maysan och käkade, fikade och hade julklappsutdelning.

  • Juldagen blev det förfest hos Coffe&Josefine i stan och sedan Sliver..
  • Det bästa kanske ändå är att jag och Fanny sticker till Thailand om 6veckor, i 6veckor =) fifaaan va gott det ska bli!!!! 8februari till 16mars är vi  i värmen och utforska landet, träningskulturen ;) och maten, alkoholen.. Och Jossan om du läser, det blev "Finnair", 1:a på listan över säkra bolag.. om det nu stämmer aja hoppas du godkänner det iaf =)

Tränat också!! Sprang en 25minutare på självaste julafton, gymmet på juldagen, 1,5 timmars promenad annandag jul och 1,5timmars promenad med Carro idag, samt en halvtimma styrketräning!!
Gött!!!!

Nu ska ja avnjuta mitt hembakta julbröd med saffran i.. som jag längtat.. till detta serveras det clementinisar och julmust!!!!

Imorgon blir det jobb 7-18 :P snart ledig igen ;)

Ha de bäst!!

Kommentarer
Postat av: Isa

vad är det för gott bröd? det vill jag allt ha receptet på!

men du, vi hinner fira din födelsedag innan du åker iväg va??

puss

2009-12-27 @ 21:10:54
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha du är för söt! Har haft ditt gamla inlägg uppe i en flik i flera dagar och tänkt svara men nu hann jag inte, sorry! Generellt kan du åka med allt som inte är svartlistat och hade jag stuckit till Thailand hade jag säkerligen (hehe) valt Turkish, för de är billigast tror jag ;) Vet inte om jag skrivit detta förut men Turkish har haft lite problem på sina inrikesflygningar, med vissa incidenter och haverier, men inte mer än någon annan på deras utrikes- och långlinjer. Air France ska du lita på trots det otäcka haveriet över Atlanten, felet ligger med största sannolikhet inte hos bolaget.

Finnair blir nog bra, då åker ni Stockholm-Helsingfors-Bangkok?

Lita definitivt på alla stora, etablerade bolag som flyger utrikes och till stora flygplatser!

2009-12-28 @ 21:45:30
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Och god fortsättning och blogga MER! Vill ha tränings- och hälsorön.

Och fasen vad gött att resa i sex veckor, låter hur nice som helst!

2009-12-28 @ 21:46:30
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Helt sjukt, nu när jag skulle verifiera för att kunna skicka kommentaren fick jag skriva "landing starts"

:)

2009-12-28 @ 21:47:14
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad skönt att du fick in så pass mycket träning bland juldagarna! :-) Jag fick in 3-4 pass per vecka och jag var nöjd jag också! Då blir det ännu godare med all mat, hehehe..

2010-01-03 @ 18:10:16
URL: http://thisisjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0