Jag behöver experthjälp!!

Borde sova snart, men har givetvis fastnat för "Svenska hjältar" på fyran, och tårarna rinner..



Sen sitter jag och surfar lite, läser på EUs svarta lista över flygbolag.. För att inte råka boka med något sådant!! Men a4sidorna är låånga..
Ser ja ett bra pris så googlar jag alltid flygbolaget, psykoaktigt kanske, men sån är jag..
Då ser man ju väldigt mkt som har med de att göra..

Air france, den hemska olyckan för inte så länge sedan.. ALDRIG!!

Sedan vare nåt kinesiskt flygbolag.. läser man på wikipedia så har de rustat upp gamla stridsflygplan och gjort om dessa till passagerarplan.. GÅR INTE!!!!

SU  Aeroflot = INTE ETT ALTERNATIV!

Jag känner att jag behöver hjälp från ett proffs.. Jossan! Vad rekommenderar du till Thailand? Och vad varnar du för?? Du om någon borde veta ;)


Ja gillar inte att flyga :(

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0