Tight kvinna!



Nej ja vill inte se ut som tjejen på förra bilden.. Tyckte bara hon var vältränad&fin..

Den här tjejen däremot byter jag gärna kropp med.. Vältränad, men inte för musklig, tight som fan.. me like!!!!!!!!


Nu har Titti o hennes söta tyskkusin Nina, Nord, Mirre och Sanna varit här o käkat tacos =)
Riktigt mysigt..
MEN nu väntar sängen.. två jobbdagar kvar sen e de ja som flyter ut på en luftmadrass i havet!!!!!
Mjao!!


Ps: Dagens träning 32 minuter på crosstrainer.. = 8km eller sådär...
Svettigt for life!!!!! 


Kommentarer
Postat av: Nadja

bätter:) och inget vapen den här gången heller:P

2009-08-12 @ 22:11:40
Postat av: Anonym

Hahah =)

2009-08-12 @ 22:27:03
Postat av: Josefin

Hur mycket motstånd har du på crosstrainern? Jag tycker inte det är så jäkla jobbigt så jag gör förmodligen fel :S Och en fråga till, tänker du att den tränar överkroppen eller hela kroppen? För jag behöver träna överkroppen...

2009-08-14 @ 08:23:10
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Maddäää

ja kör intervaller.. de e då de e tufft.. håll på i 30 min och kör typ hårt motstånd 2min lätt 2min och fortsätt så.. ökar förbränningen och kondition blir bättre =) Men ja håller me dig.. mkt jobbigare springa ute än att stå på en crosstrainer..

Ja gör de mest när de e dåligt väder ute (eller om ja e för trött för att springa haha)

Ja tänker att den tränar hela kroppen.. för du jobbar med armarna, och med benen, samtidigt som du vrider magen/korsryggen hela tiden.. Allsidig träning :P

2009-08-14 @ 18:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0